lørdag 15. mars 2014

Siste finpuss og test av utstyr

Det nærmer seg med stormskritt og nervene begynner å melde seg. Sykkelen er klar og det meste av pakkelisten er på plass. I dag kjørte jeg en runde rundt Enebakk og testet det nye Garmin Virb camera jeg fikk til bursdagen av Andrine, Emma og Jannicke. Det skal sammen med et Contour kamera jeg har, dokumentere eventyret i Sør Afrika. Har kjøpt inn et feste for styret og et til å ha bak på setet. Det som er digg er at kamera kan fjernstyres fra Garmin GPS'en min (når jeg har det bak setet). Har også gått til innkjøp av en MS Surface Pro 2 for å ha mulighet til å blogge, redigere filmer og bilder. Desverre så er det ikke lov, i følge Cape Epic reglene, å bruke GPS for registrering av etappene. Bloggen blir
derfor ikke oppdatert med data fra hver etappe.

Her er en liten testfilm fra Garmin Virb kamera.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar